خودرو

تشخیص قطعات اصل و فیک

بدون شک یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان استفاده از قطعات یدکی باکیفیت و اصلی میباشد، قبل از خرید و حتی بعد از آن این ذهنیت ترسناک برای خریداران قطعات یدکی وجود دارد که مبادا قطعه خریداری شده استاندارد نباشد، چرا که تنها استفاده از قطعات اصلی و معتبر میتواند سلامت ماشین و امنیت جانی مصرف کنندگان را تامین کند .

متاسفانه، عده‌اي سودجو با كپی كردن محصولات اصلی تنها از نظر ظاهر و نه از نظر كيفيت بدنبال درآمدهاي كلان بوده و اين امر میتواند تبعات جانی و مالی فراوانی برای مصرف کنندگان در پی داشته باشد.

براي جلوگيري از اين پيشامد راه حلي که توسط تولید کنندگان معتبر استفاده میشود، چاپ سه بعدي ليزر یا همون هولوگرام است، اين برچسب‌ها راهي جديد و عملي است كه تحت اختيار محدود كشورهاي پيشرفته میباشد و فقط با ارائه حق ثبت مالكيت تجاري محصول امكان چاپ اين برچسب‌ها را مهيا میسازد و امكان كپي برداري براي سودجويان غيرممكن میشود.

کپی برداری از محصولات اصلی یکی از معضلات اساسی در جامعه جهانی امروز به شمار میرود، برچسب‌ هولوگرام يكي از راه‌هاي عملی و اثبات شده جهاني براي جلوگيري از کپی برداری به شمار میرود.

آیا برچسب هولوگرام  قطعات ایساکو قابل کپی است ؟

شركت ايساكو در جهت امنيت بسيار بالاي قطعات با بهره‌گيري از تكنولوژي روز براي اولين بار در ايران اقدام به طراحي و تهيه برچسب جديد امنيتی‌اي نموده‌ است كه در آن ليبل و هولوگرام با هم تلفيق گرديده و قابل كپي برداري نمیباشد.

هولوگرام محصولات ايساكو حتي با جديدترين روشهاي كپي و اسكن رنگي قابل كپي برداري نیست، و هنگامي كه هولوگرام بر روي سطحي چسبانده مي شود با توجه به نوع چسب مورداستفاده، از آن لحظه به بعد انتقال و يا جداكردن برچسب از محل نصب غيرممكن است، هرگونه تلاش براي جابه جا كردن و يا كندن باعث معدوم و مخدوش شدن هولوگرام شده و استفاده مجدداز آن براي سطوح ديگر غير ممكن مي گردد.

توجه از خرید قطعاتی بدون هولوگرام ، مخدوش و يا باز شده اجتناب کنید.

شرکت ایساکو جهت شفافیت و تشخیص آسان اصالت قطعات یدکی، اقدام به راه اندازی سامانه اصل بخرید نموده است تا مصرف کنندگان از خرید خود اطمینان حاصل نمایند. در سامانه اصل بخرید کدها به صورت تصادفی تولید میشوند و به همراه بارکد مخفی QR، بر روی برچسب محصول به منظور پیشگیری از هر گونه تقلب تعبیه شده است.

جهت استعلام قطعات میتوانید از دو روش زیر اقدام کنید
از طریق بارکد خوان گوشی های هوشمند
مرحله اول: اپلیکیشن بارکدخوان را متناسب با سیستم عامل گوشی هوشمند خود نصب کنید

مرحله دوم: در قسمت برچسب محصول روکش امنیتی بارکد مخفی را مطابق شکل زیر بتراشید

مرحله سوم: کد محصول رو توسط اپلیکشین بارکدخوان اسکن نمایید

از طریق ارسال کد به شماره 300031
مرحله اول: روکش امنیتی بارکد را بتراشید

مرحله دوم: به صورت دستی کد 16 رقمی را به شماره 300031 اس ام اس

مرحله سوم: پس از لحظاتی نتیجه استعلام به شما ارسال میشود

در مرحله آخر به شما توصیه میکنیم از فروشگاه های حضوری و سایت هایی که دارای کد نمایندگی از شرکت ایساکو هستند خرید کنید.

فروشگاه امیر یدک با دارا بودن کد نمایندگی 4191080 از شرکت ایساکو به صورت حضوری و انلاین اماده فروش انواع قطعات اصلی ایرانخودرو به شما میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *